Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής
και Ψυχικής Ενδυνάμωσης
Δραστηριότητες Μαρτίου
Τον Μάρτιο
πραγματοποιήθηκαν οι εξής δραστηριότητες με διάφορα τμήματα του σχολείου μας:
§ Παίξαμε
παιχνίδια, μέσα και έξω από την τάξη, που απαιτούν συνεργασία, αρχικά σε ομάδες
και έπειτα όλοι μαζί.
§ Διαβάσαμε
βιβλία σχετικά με την ενσυναίσθηση, τη φιλία και τον εκφοβισμό.
§ Με
αφορμή το βιβλίο «Τα καινούρια παπούτσια της Ιόλης» τα παιδιά κατάλαβαν πόσο
σημαντικό είναι να μπαίνουμε στη θέση του άλλου…και στα παπούτσια του!!
§ Με
τη βοήθεια κατασκευών (καρδιές-κλειδιά) και παιχνιδιών (πλαστελίνη) οι μαθητές
προσπάθησαν να βρουν αποδεκτούς τρόπους διαχείρισης των συναισθημάτων τους.
§ Τα
παιδιά ζωγράφισαν τον εαυτό τους σε ένα κοινό χαρτόνι περιμένοντας τη σειρά
τους, με σκοπό να μάθουν να οριοθετούν τη συμπεριφορά τους.
§ Με
εργαλείο τη «Φιλοσοφία ΓΙΑ παιδιά ΜΕ παιδιά» συζητήσαμε για τη ζωή στο σχολείο
και όλα τα αναπάντεχα που μπορούν να συμβούν αλλά και κατά πόσο/με ποιον τρόπο
συνεισφέρουν τα παιδιά στο σπίτι.
§ Τέλος,
οι εκπαιδευτικοί του Γ1 και Γ2, με αφορμή το βιβλίο «Το ξενοδοχείο των
συναισθημάτων», ξεκίνησαν πρόγραμμα για τα συναισθήματα και τη διαχείρισή τους χρησιμοποιώντας
τη διδακτική προσέγγιση της ιστοριογραμμής (Storyline).